18-01-2009

Rockstar in de NL

Toen ik jaren geleden voor de eerste keer in Los Angeles aankwam (Santa Monica om precies te zijn) gingen mijn collega’s gelijk het bed in. Lang leve de jetlag. Nu had ik toen en heb ik nu geen last van deze slapeloosheid, dus ging ik de stad in. Ik had wel dorst en viste een paar dollar uit mijn zak om wat te drinken te kopen bij een stalletje aan het strand. Onder het Amerikaanse mom er kan nooit genoeg keuze zijn, wees ik blind een blikje aan: Rockstar Drink waar de R is een ster op de verpakking is. Het goedje is het beste te vergelijken met een op hol geslagen versie van Red Bull. Het verschil is dat Rockstar alleen verkocht wordt in trailer park blikken van 500 ml en dat de energiedrank naast zoetigheden ook veel te veel cafeïne en allerlei onduidelijke ingrediënten bevat. Het was liefde op het eerste gezicht. Vanmiddag zag ik in de AH tot mijn verbazing blikken van deze godendrank gewoon in het schap staan. Paar blikken (twee liter) meegenomen en net een opgedronken. Je raadt het al, sommige dingen moet je alleen in het buitenland drinken. Rockstar in NL zorgt voor kiesverderf, een vieze smaak, een suikeroverdosis en waarschijnlijk slaaptekort. Liefhebbers van Red Bull de zet is aan u….

1 opmerking:

  1. hmmmm het soeciale van een amerikaans drankje is er af dan he, had hetzelfde met die mountain dew blikjes... :(

    BeantwoordenVerwijderen