31-03-2009

Dat zijn een hoop zombies

Een van mijn favoriete games aller tijden is Dead Rising. Ik werd dan ook erg blij met het nieuws dat Capcom een vervolg gaat maken. Izmeth Siddeek van ontwikkelaar Blue Castle Games vertelde de plannen voor het nieuwe slacht- een zombie-deel op
de Game Developers Conference. Naast een multipplayer-mode moet Dead Rising 2 zesduizend zombies tegelijkertijd weer kunnen geven. Een van de meest indrukwekkende dingen uit de eerste Dead Rising waren de hordes zombies, maar dat waren er geen 6000. Waarschuwing onderstaand filmpje bevat bloederige beelden.



Tijdens mijn YouTube-tocht om een filmpje te vinden kwam ik bij onderstaand. Hilarisch voor de mensen die Dead Rising speelden. If not dan doet het geheel een beetje vreemd aan (volgens mijn collega’s).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten