31-03-2009

Scherpschuttersblik door Call Of Duty

Waarom heb ik in Godsnaam een bril? Dat is wat ik mij afvroeg toen ik het bericht las dat het spelen van shooters als Call Of Duty goed voor je ogen zou zijn. Ik citeer uit een onderzoek van de universiteit van Rochester: gamers die veel bezig zijn met richten op doelen en met schieten, kunnen beter kleurveranderingen waarnemen. Ze hebben een beter zicht dan gamers die geen actiegames spelen. En nu komt het: Fervente spelers van Battlefield en Call Of Duty kunnen zich dus gerust stellen, telkens als ze gamen, trainen ze hun ogen. Tot de release van Killzone 2 was ik een fervent COD-speler (zie vorige posts). De laatste weken kruip ik weer steeds vaker achter deze fps. Normaliter is mijn gamertag Jesa, ik denk dat ik ‘m maar ga veranderen in Arendsoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten