12-09-2009

Anouk Vs Madonna

Volgende week verschijnt het nieuwe album van Anouk.



De zangeres is dan ook de laatste weken niet uit de bladen te slaan. Het meest opvallende interview staat deze week in HP/De Tijd. Anouk neemt geen blad voor de mond.

"Laatst zag ik op tv een concert van Madonna. Ze kwam op in een minuscuul broekje, met een lolly in haar smoel en twee staartjes op haar hoofd. En maar draaien met die bottenhol van haar; gewoon pathetic. En zingen kan ze ook al niet. Dan denk ik: girl, koop een eiland, ga daar zitten met je familie en geniet!"

Anouk richt haar giftige pijlen ook op de Nederlandse versie van Idols.

"Als je hier Idols wint, gaat het illustere duo Fluitsma & Van Thijn nummers voor je schrijven. Nou, dan is je carrière dus meteen naar de kloten. Ik ben zelf ook wel eens gevraagd voor zo'n Idols-achtige jury. Leek mij geen goed plan, want ik zou alles afbranden."

De dame is niet op haar mondje gevallen, maar beschikt over veel zelfkennis zo blijkt uit de ijzersterke zelfanalyse in het HP-interview.

"De enige Tokkie in Oud-Zuid ben ik."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten