05-06-2009

Goodies

Tijdens de vorige editie van E3 ging een journalist naar huis met een extra koffer. De reden hiervoor was dat uitgevers je continu leuke hebbedingetjes (goodies) in je handen drukten. Dit jaar was het iets anders, veel prullen zoals posters, slecht werkende pennen en kladblokjes. Hieronder de vier beste die de moeite waren om mee naar Nederland terug te nemen.

Assassin's Creed II t-shirt. Cool ding. Traditioneel en doeltreffend. Ik geloof dat alle bezoekers met zo'n shirt liepen, maar dat mag niet boeien.



Uit een ander vaatje komt dit shirt. Het is er een van de game DJ Hero en ik kreeg 'm in mijn handen gedrukt na een van de eerste presentaties. Leuk was vooral toen de Nederlandse pr-rep mij verbaasd vroeg hoe ik daar aan kwam. Geen Nederlanders en een paar andere bezoekers gezien met dit shirt.



Een exclusieve comic van GI Joe en Red Faction. Speciaal gemaakt voor de beurs en waar de verkoper van Meltdown Comics op Sunstet jaloers naar keek. Voor de liefhebber dus.



Soms is ieder woord te veel. WTF dacht ik een Raving Rabbids string? Voor de nieuwsgierigen nee deze is niet voor eigen gebruik.



Soms is iets zo lelijk dat 't weer cool wordt. Aanschouw deze glow in the dark Call Of Duty 5 Modern Warfare 2 pen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten