16-06-2009

Kopen die handel

Vanmorgen bij de Ako de nieuwe Q gekocht. Dat is bijzonder want buiten Rolling Stone koop ik geen andere muziekbladen. De reden voor deze impulsaankoop was de cover. Niemand minder dan Bruce Springsteen lachte mij nonchalant, leunend op een gitaar toe. Als fan van The Boss heb ik al veel interviews gelezen van de beste man, maar dit komt akelig dicht in de buurt van perfectie. Springsteen is open en strooit zijn bekende humor flink in het rond. Een antwoord bleef hangen. Q vroeg naar zijn drie kinderen. “My eldest son, Evan, is a big source of new rock bands. He turned me on to Against Me!, Bad Religion, The Gaslight Anthem. He takes me to punk rock shows. I throw him into the mospit and go find the bar.” Hoe cool zou het zijn als Springsteen je pa was? Voor de niet zo fanatieke Springsteen-fans bevat Q ook nog een interessant interview met Mickey Rourke, Lionel Richie (I kid you not) en de boze drummer Lars Ulrich. Ik zeg kopen dat blad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten