29-03-2010

Ajax en Call Of Duty

Als er een sport is waarmee ik niets heb, dan is het voetbal. Maar dit wilde ik jullie toch niet onthouden. Ajax-verdediger Jan Vertonghen scoorde afgelopen zondag een doelpunt. In zijn viering daarvan deed hij zijn hand voor de ogen en maakte een schietbeweging. ANP maakte er de volgende foto van.



Tegenover de kwaliteitskrant De Telegraaf verklaarde Vertonghen dat deze viering een knipoog naar Call Of Duty Modern Warfare 2 was. De game zou namelijk 'het huisspelletje' zijn van de Ajacieden. "Dat had ik met een aantal jongens afgesproken en was gebaseerd op ons huisspelletje. Ik had alleen nooit verwacht dat ik het moest doen, omdat ik niet veel scoor." De beweging moet een soldaat voorstellen die last heeft van een flashbang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten