30-10-2009

In India bestaat het Axe-effect niet

Mike Hendrixen tweeterde onderstaand bericht. Ik heb hier zo hard om moeten lachen dat ik het complete verhaal op dit blog heb gezet. De Indiase Vaibhav Bedi wil €30.000,- schadevergoeding van Unilever hebben. De arme man zou depressief zijn geraakt en psychische schade hebben opgelopen door het feit dat hij ondanks het gebruik van Axe-producten nog altijd geen partner heeft. Zo dat ook iets te kunnen maken met het naïeve karakter van de man? Heeft iemand de brave Indiër nooit uitgelegd dat je niet alles moet geloven dat op televisie te zien is?


Bedi: "Ik voel me dan ook besodemieterd. In de advertenties wordt namelijk gezegd dat alle vrouwen vallen voor mannen die Axe gebruiken. En ik gebruik het nu al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten