21-12-2008

Een nieuwe soort van X-Men-film

In mei gaat in Amerika X-Men Origines: Wolverine in première. Een soort prequel van de drie X-Men-films. De trailer ziet er waanzinnig uit en deed mijn comichart sneller kloppen. Voor de Marvel-fans check de trailer voor flashes van Deadpool, een jonge Ororo Munroe en Gambit. Er zitten er volgens mij nog meer in, maar deze vond ik.



2009 belooft een mooi filmjaar te worden, als je net als bij Watchmen goed voorbereid de bioscoop in wil gaan moet je deze tradepaperback zeker even checken. Misschien wel een van de mooist getekende graphic novel ooit.



Het verhaal is zo opgebouwd dat zelfs als je niets met superhelden hebt (zij komen hier niet voor) hier plezier aan kunt beleven. Te koop bij je plaatselijke strip speciaalzaak of comic-winkel. Ik raad GoJoker! op de Zeedijk in Amsterdam aan.

3 opmerkingen:

  1. Tweede keer dat ik de trailer zag dacht ik dat ze Jurriën hadden gecast voor de rol van Sabretooth. tevens, origins: Magneto staat blijkbaar gepland voor 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tweede keer dat ik de trailer zag dacht ik dat ze Jurriën hadden gecast voor de rol van Sabretooth. tevens, origins: Magneto staat blijkbaar gepland voor 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maestro, Je mistte zowiezo The Blob ook nog.... ;-)

    En volgens mij zaten er nog meer verwijzingen in, maar moet nog even goed kijken op groter scherm...

    Trouwens The Spirit ook niet vergeten, maar het nieuwsgierigst ben ik toch wel naar The Watchmen.

    BeantwoordenVerwijderen